Kraunama

SEO optimizacija

Kas yra seo optimizacija?

SEO optimizacija

SEO optimizacija SEO optimizacija yra skirstoma į du tipus : Vidinė SEO optimizacija, bei išorinė SEO optimizacija. Vidinė optimizacija tai darbai susiję su puslapio technine puse, o išorinė pagrinde yra atgalinių nuorodų kūrimas. Visgi norint pasiekti geriausių rezultatų reikia dirbti su abiejomis dalimis. Jeigu internetinę parduotuvę kursime mes vidinė SEO optimizacija įeis į kainą, ir Jums tuo rūpintis nereikės. Bet jeigu jau turite svetainę ar internetinę parduotuvę ir norite atlikti SEO optimizaciją štai kokius pagrindinius veiksmus turėtumėte atlikti:

  • Aktyvuokite SSL sertifikatą - šį veiksmą reikėtų atlikti teisingai. Jeigu svetainėje yra nesaugių vietų, ar nuorodų į puslapius kuriuos nėra saugios Jūsų svetainė taip pat ir toliau bus rodoma nesaugi. Tad aktyvavus SSL sertifikatą turėtumėte peržiūrėti ar nėra klaidų ir pačioje svetainėje.
  • Sukurkite Sitemp.xml failą - tai yra puslapio žemėlapis. Sukūrę šį failą įkelte jį į pagrindinį puslapio katalogą. Tai padarę apsilankykite Google Search Console, bei įkelkite tiesioginę nuorodą į failą.
  • Parašykite originalius straipsnius - puslapyje naudokite originalius straipsnius kurie nesidubliuoja niekur kitur. Stenkitės puslapyje parašyti tiek teksto, jog siektų 1000 žodžių. Tekste naudokite savo raktažodžius.
  • Sukurkite h1-h3 tagus - šiais tagais apibrėžkite svetainėje nurodytus svarbiausius raktažodžius : h1- svarbiausias; h3- mažiausiai svarbus. Nors "h tagų" yra šeši svarbiausi yra pirmi trys. Atkreipkite dėmesį jog h1 raktažodį geriausia naudoti tik vieną per vieną puslapį.
  • Įveskite meta aprašymą - šiame aprašyme pateikite savo internetinės parduotuvės aprašymą. Aprašymo ilgis turėtų būti tarp 120 iki 160 simbolių. Tą patį padarykite ir su prekių aprašymais.
  • Nurodykite title tagą - Geriausia būtų įvesti ta patį kas nurodyta h1 tage. Title skilties ilgis turėtų būti tarp 50-60 simbolių. Jeigu h1 tagas yra trumpesnis, nei 50 simbolių galite pridėti papildomos informacijos pavyzdžiui įvesti puslapio pavadinimą. Tą patį padarykite ir su produktais.
  • Nuotraukoms, bei paveiksliukams nurodykite alt, bei title tagus - jeigu dėl kokių nors priežasčių svetainės nuotraukos nebūtų užkrautos, vietoje jų būtų rodomi pavadinimai. Taip pat keliant nuotraukas atkreipkite dėmesį ir į patį nuotraukos padavimą. Nekelkite nuotraukų su pavadinimais kurie yra tik skaičių ir raidžių kratinys. Keliamas nuotraukas ar paveiksliukus pervadinkite į tai kas vaizduojama nuotraukoje, ar straipsnio/prekės pavadinime. Tarpų nuotraukų pavadinimuose taip pat negali būti.
  • Optimizuokite nuotraukų dydį - nekelkite į puslapį didesnių nuotraukų, nei reikia. Per didelės nuotraukos apkrauną svetainę, ji lėčiau kraunasi, o tai kenkia SEO.
  • Sukurkite "draugiškas" nuorodas - svarbu jog svetainių nuorodos būtų trumpos, bei suprantamos. Jeigu Jūsų svetainė generuoja ilgas nuorodas su daugybe simbolių, turėtumėte atlikti pakeitimus svetainėje taip, kad nuorodos būtų sutrumpintos.
  • 404 klaida - peržiūrėkite puslapyje esančias nuorodas , patikrinkite ar visos nuorodos nuveda į veikiantį puslapį. Jeigu yra nuorodų kurios nuveda į puslapį su kuriama rašomas 404 klaidos pranešimas - pašalinkite šią nuorodą, arba nukreipkite puslapį į veikiantį puslapį.
  • Mobili versija - pritaikykite svetainę mobiliems telefonams, jeigu dar nesate to padarę.
  • Tai tėra tik dalis punktų kuriuos turėtumėte įgyvendinti norėdami pasiekti geresnių rezultatų google organinėje paieškoje. Jeigu šiuo metu Jūsų internetinėje parduotuvėje nėra įgyvendintas, nei vienas punktas greičiausiai google paieškos sistema organinėje paieškoje svetainės visiškai nerodo. Atlikus šiuos pakeitimus būsite matomi , bet neatsidursite pirmame paieškos puslapyje (nebent labai nekonkurencinga sritis). Čia surašyti tik pagrindai kurie yra būtini. Norint išsikelti aukščiau reikalingas nuolatinis darbas, o realūs rezultatai pasiekiami tik per 3-6 mėnesius priklausomai nuo esamos konkurencijos. Kaip ir minėjome visus šiuos darbus atliksime jeigu internetinės parduotuvės kūrimą užsakysite pas mus. Norėdami tai padarysi susisiekite su mumis kontaktuose nurodytu telefonu numeriu arba paštu. Jeigu parduotuvę jau turite ir norite ją optimizuoti taip pat galime Jums padėti.