Krovimosi greitis
Veikimo greitis yra labai svarbus šiuolaikiškai internetinei parduotuvei. Jeigu jūsų svetainė veiks lėtai, bus labai sunku patekti į „Google“ organinės paieškos aukštesnes pozicijas. Puslapio greitį dažnai riboja per didelės nuotraukos, nereikalingi CSS bei JavaScript kodai. Nors dauguma lankytojų svetainėje naršys naudodamiesi greitu internetu ir sulėtėjimo gali net nepastebėti, „Google“ tai visada įvertins. Produktų nuotraukos internetinėje parduotuvėje dažniausiai automatiškai sumažinamos iki reikiamo dydžio. Tai patogu, tačiau būtent čia ir galimas sulėtėjimas, mat tokiu atveju vis tiek tenka užkrauti visą, didelės raiškos nuotrauką. Mūsų sukurti puslapiai užkrauna tik realiai sumažintą nuotrauką, taip neapkraunant svetainės. CSS bei JavaScript yra programavimo kalbos, skirtos svetainės dizainui sukurti. Visiškai jų išvengti nepavyks, bet reikėtų stengtis naudoti tik būtinus elementus.
Patogumas lankytojui
Lankytojams taip pat svarbus svetainės krovimosi greitis, bet, kaip jau rašėme anksčiau, ne visada matomas skirtumas. Žvelgiant iš lankytojo perspektyvos, svarbiausia yra patogumas ir aiškumas pačioje svetainėje. T. y. pritaikykite internetinę parduotuvę taip, kad lankytojai joje nepasimestų. Žemiau pateikiame keletą patarimų, kaip tai galite padaryti:
- Pagrindines prekes, kuriomis prekiaujate, iškelkite į pradinį puslapį, o prekių kategorijas pateikite matomoje vietoje. Turint daug prekių, rekomenduojame sukurti prekių filtrus, kurie padėtų konkrečioje kategorijoje papildomai atsirinkti pagal norimus kriterijus. Kai lankytojui suteikiate visas sąlygas greitai bei paprastai surasti norimą prekę, pasistenkite, jog taip pat paprasta būtų ir atsiskaityti.
- Lankytojai labiau Jumis pasitikės, jeigu leisite atsiskaityti už prekes grynaisiais pinigais, kai jos pristatomos.
- Atsiskaitymo langą sukurkite kuo įmanoma paprastesnį – geriausia vieno puslapio. Neprašykite pirkėjų įvesti informacijos, kuri jums nėra būtina. Laukelius, kurie Jums galbūt padėtų, bet nėra būtini, rekomenduojame padaryti neprivalomais. Pirkėjas greičiau pateiks užsakymą, esant galimybei tai padaryti greitai ir sklandžiai, todėl nesiūlykite priverstinai registruotis svetainėje, nes dauguma lankytojų to nenori. Vis dėlto, jeigu norite kaupti pirkėjų profilius, kad ateityje galėtumėte jiems pasiūlyti specialius pasiūlymus, sukurkite nesudėtingą registracijos formą, kuri niekuo nesiskirtų nuo įprastos užsakymo formos, išskyrus tai, jog bus reikalingas slaptažodžio įvedimas. Suteikite galimybę pirkėjams atsiskaityti per elektroninę bankininkystę. Kalbame apie atsiskaitymą, kuriame lankytojas neprivalo suvedinėti rekvizitų ranka – jis tiesiog apmoka jau paruoštą sąskaitą. Siūlome išvengti apmokėjimo metodo, kai pirkėjas turi pats atskirai jungtis prie banko ir suvesti įmonės rekvizitus, nes tai prailgins atsiskaitymo procesą, o kuo jis ilgesnis, tuo didesnė tikimybė, kad lankytojas išeis į kitą parduotuvę.