Kraunama

Parduotuvių administravimas

Kiek kainuoja parduotuvės administravimas?

Parduotuvių administravimas

Jeigu turite internetinę parduotuvę, bet nenorite skirti daug laiko jos administravimui, šis straipsnis kaip tik Jums. Čia aprašysime kodėl verta patikėti savo internetinės parduotuvės ar svetainės administravimą konkrečiam specialistui. O jeigu vis dėl to šiuos darbus atlikite patys patarsime kaip galima sutaupyti laiko. Priklausomai nuo susitarimo į parduotuvės administravimas įprastai yra : naujų prekių kėlimas, kainų koregavimas, akcijų skelbimas, informacijos atnaujinimas, bei kartais smulkūs pakeitimai pačioje svetainėje. Taigi jeigu Jūsų parduotuvėje prekių asortimentas didėja nuolatos ir patys nebegalite suspėti žinoma geriau tai patikėti specialistui kuris visus šiuos darbus atliks kokybiškai, bei galbūt dar greičiau. Jums nebūtina tam samdyti žmogaus pilno, ar puse etato, galite tiesiog susirasti laisvai samdomą asmenį kuris įvertinęs darbo laiką paskaičiuotų darbo kainą. Mes taip pat siūlome šia paslaugą, susisiekite su mumis jeigu domina elektroninės parduotuvės administravimas, ir įvertinę darbų kiekį galėsime susitarti dėl fiksuotos mėnesinės įmokos. Kaip ir minėjome anksčiau šios paslaugos kaina priklauso nuo darbų kiekio. Įprasta kaina yra 15€/val. Standartiškai per mėnesį reikia skirti 3-5 valandas priežiūrai, bet galbūt kai kam pakaks ir vienos valandos.

Administruojate savo parduotuve patys?
Jeigu taip, tuomet puiku. Galbūt Jūsų parduotuvė nėra labai didelė ir sukurta kokybiškai atsižvelgiant į tai jog ateityje su ja reikės dirbti. Tokiu atveju Jums tikrai neverta mokėti už svetainės administravimo paslaugą, kai galite viską pasidaryti patys.Vis dėl to siūlome peržiūrėti keletą mūsų surašytų punktų į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį.

  • Norint savo svetainę administruoti kokybiškai keliant prekes reikia sukelti ne tik nuotraukas su kainomis, bet ir tam tikrus tagus kurie leistų google paieškos sistemai geriau aptikti svetainę, plačiau apie tai galite paskaityti mūsų straipsnyje "SEO optimizacija". Taigi, kad kas kart nereikėtų perrašinėti ranka šių tagų paprašykite programuotojų, kad sukurtų arba įdiegtų sistemą kuri leis šiuos tagus generuoti automatiškai. Tokiu būdu Jūs sutaupysite nemažai laiko nerašydami pasikartojančios informacijos kelis kartus.
  • Jeigu turite daug prekių rekomenduojame kurti atskirus katalogus prekių nuotraukoms. Iš patirties galime pasakyti jog patogiausia turėti po katalogą kiekvienai prekių kategorijai. Taip prireikus pakeisti senos prekės nuotrauką daug greičiau ją rasite, nei ilgame nuotraukų sąraše.
  • Nekelkite didesnių nuotraukų, nei reikia. Didelių nuotraukų kėlimas žinoma sulėtins įkėlimo procesą ir Jums teks daugiau laiko laukti. Dar didesnė problema, jog tai apkraus ir lankytojus, nes jiems taip pat reikės laukti kol šias nuotraukas užkraus. Plačiau apie nuotraukų naudojimą svetainėse taip pat skaitykite "SEO optimizacija" straipsnyje.
  • Nekelkite daug atskirų straipsnių kuriuose nurodoma iš esmės ta pati informacija. Stenkitės parašyti geriau mažiau ilgesnių straipsnių kuriuose būtų nurodoma Jūsų veikla, negu keli bet trumpi. Pavyzdžiui geriau parašyti vieną 1000-čio žodžių tekstą "Apie mus", nei sukurti 5 atskirus straipsniu po 200 žodžių pavadinimais "Apie mus" , "Kodėl mes?", "Mūsų paslaugos" ir pan. Rekomenduojamas žodžių kiekis per puslapį yra 1000 žodžių, tad nėra reikalo bandyti kurti daug tekstų. Taip žinoma ir sutaupysite laiko susitelkdami ties vienu tekstu.