Kraunama

Internetinės parduotuvės greitis

Kodėl internetinės parduotuvės krovimosi greitis yra svarbu?

Internetinės parduotuvės veikimo greitis

Internetinės parduotuvės veikimo greitis yra labai svarbu. Jeigu Jūsų svetainė veiks lėtai bus labai sunku patekti į google organinės paieškos aukštesnes pozicijas. Puslapio greitį dažnai riboja per didelės nuotraukos svetainėje, css, bei javaScript kodai. Nors dauguma lankytojų svetainėje naršys naudodamiesi greitu internetu, ir svetainės apkrovimo gali, nei nepastebėti, google tai visada pastebės.

  • Priklausomai nuo to kaip buvo kurta Jūsų internetinė parduotuvė nuotraukų dydis gali būti atvaizduojamas skirtingai, bet kalbant apie produktų nuotraukas internetinėje parduotuvėje jos įprastai jos yra automatiškai sumažinamos iki numatyti dydžio. Tai suprantama yra patogu, bet kaip tik šioje vietoje ir galimas svetainės apkrovimas. Mat tokiu atveju nuotrauką vis tiek tenka užkrauti visą, nors Jūs ir lankytojai produkto nuotrauką mato kaip ir visas, kai kurios jų gali būti gerokai didesnės, nei reikia ir taip nereikalingai apkrauti svetainę, bei sulėtinti jos krovimosi greitį.
  • Css,bei JavaScript yra programavimo kalbos skirtos svetainės dizainui sukurti. Žinoma jų visiškai išvengti nepavyks, bet reikėtų stengtis nenaudoti jų daugiau, nei reikia.


  • Patogumas, bei greitis iš lankytojo pusės:
    Suprantama jog lankytojams taip pat svarbus svetainės krovimosi greitis, bet kaip jau rašėme anksčiau, ne visad yra jaučiamas skirtumas. Žiūrint iš parduotuvės lankytojo pusės svarbiausia yra patogumas pačioje svetainėje. T.y pritaikykit internetinę parduotuvę, taip, kad lankytojai joje nepasimestų. Žemiau pateikiame keletą patarimų kaip tai galite padaryti. Pagrindines prekes kuriomis prekiaujate sukelkite į pradinį puslapį, prekių kategorijas sukelsite matomoje vietoje. Jeigu turite daug prekių rekomenduojame sukurti prekių filtrus kurie esant konkrečioje kategorijoje papildomai atsirinkti pagal norimus kriterijus. Kai lankytojui suteikite visas sąlygas greitai, bei prastai surasti norimą prekę, pasistenkite jog taip pat paprasta būtų ir atsiskaityti už prekes. Lankytojai labiau Jumis pasitikės jeigu leisite atsiskaityti už prekes grynais pinigais kai jos pristatomos, tad jeigu turite tokią galimybę rekomenduojame ja pasinaudoti. Atsiskaitymo langą sukurkite kiek galima prastesnį - geriausia vieno puslapio. Neprašykite pirkėjų įvesti informacijos kuri Jums nėra būtina, o lankytojas gali nenorėti jos nurodyti arba tiesiog nežinoti (pavyzdžiui - pašto kodas) . Tokius laukelius kurie Jums galbūt padėtų, bet nėra būtini rekomenduojame padaryti neprivalomais. Pirkėjas greičiau pateiks užsakymą, jeigu jam nereikės papildomai skirti laiko registracijai, todėl nesiūlykite priverstinai registruotis svetainėje, nes dauguma lankytojų to nenori. Vis dėl to jeigu norite kaupti pirkėjų profilius, jog ateityje galėtumėt jiems pasiūlyti specialius pasiūlymus sukurkite nesudėtingą registracijos formą, kuri niekuom neskirtų nuo įprastos užsakymo formos aprat to jog būtų reikalinga slaptažodžio įvedimas. Suteikite galimybė pirkėjams atsiskaityti per internetinę bankininkyste. Turbūt galvojate, kaip kitaip galima atsiskaityti internetinėje parduotuvėje? Šiuo atveju kalbu apie atsikaitymą kuriame lankytojas neprivalo suvedinėti rekvizitų ranka, jis tiesiog apmoka jau paruoštą sąskaitą. Žinoma toks metodas yra naudojamas dažniausiai internetinėse parduotuvėse, bet vis dar pasitaiko, jog kai kuriose parduotuvėse norint atsiskaityti už prekes pirkėjas turi pats atskirai prisijungti prie savo internetinės bankininkystės, suvesti parduotuvės rekvizitus, ir tik tada atlikti mokėjimą. Suprantama jog tokio apmokėjimo metodo siūlome išvengti, nes tai prailgins atsiskaitymo procesą, o kuo jis ilgesnis tuo didesnė tikimybė jog lankytojas išeis į kitą elektroninę parduotuvę.