Kraunama, prašome palaukti...

Kiek kainuoja Google Ads reklama?

Žemiau sužinosite kiek kainuoja Google Ads reklama ir nuo ko tai priklauso.

Google Ads reklama

Ar verta naudotis Google Ads? Šis reklamavimosi metodas padės atsidurti pirmuose paieškos rezultatuose, bet už kiekvieną apsilankiusi lankytoją turėsite sumokėti. Šime trumpame straipsnyje surašysime kokie yra Google Ads pliusai, bei kokie minusai.

Pliusai

  • Būsite pirmose 3-jose (kartais pirmame 5-tuke, bet šiuo atveju tai nėra svarbu) pozicijose google paieškoje
  • Galite nustatyti dienos biudžetą, tad daugiau neišleisite
  • Yra galimybė nustačius konkretų konkurentą visada būti aukščiau jo. Suprantama tokiu atveju turėsite ir mokėti daugiau, nei konkurentas.
  • Google pasirūpins, kad lankytojai ateitų į svetainę , todėl Jums nereikia jaudintis dėl esamos pozicijos.
  • Mokate tik už apsilankiusius lankytojus
  • Jūsų skelbimas bus rodomas tik tuomet kai lankytojas ieškos būtent tos prekės kurią Jūs parduodate

  • Minusai

  • Reikia mokėti už kiekvieną svetainėje apsilankiusį lankytoją, nepriklausomai nuo to ar lankytojas ką nors parduotuvėje įsigijo ar ne .
  • Jeigu tas pats lankytojas ateis keletą kartų. mokestis bus paskaičiuotas visus kartus
  • Kartais lankytojai praleidžia skelbimų puslapius ir eina tiesiai link organinės paieškos rezultatų. Vis gi tai minusas tik tuo atveju jeigu nepavyksta išnaudoti viso dienos biudžeto, kitu atveju tai neturi reikšmės.
  • Nors Google Ads turi minusų tai vis tiek yra tikslinė reklama, ir didžioji dalis lankytojų atėję į svetainę per šią reklama ieškos būtent to ką parduodate Jūs. Todėl rekomenduojame ši reklamavimo metodą. Idealiausias variantas yra dirbti tiek su Google Ads, tiek su SEO, tokiu būti galite savo svetainę parodyti 2 kartus per vieną puslapį, vien su Google ads to padaryti negalėtumėte. Jeigu Jums reikalinga pagal norint administruoti Google Ads susisiekite su mumis ir tikrai rasime sprendimą. Dažniausiai pakanka vienkartinio pajungimo ir konfigūravimo , taip, kad pinigai nebūtų nuskaičiuojami nenaudingai, ir pasiektumėte geriausius rezultatus. Jeigu prekių kategorijų, bei pačių produktų kiekis yra labai didelis galimi ir kitokie sprendimai.