Kraunama

Google Ads ar SEO?

Ką pasirinkti Google Ads ar SEO?

Google Ads ar SEO?

Jeigu neseniai pradėjote savo verslą internete turbūt susidūrėte su klausimu kas geriau SEO ar Goolge Ads. Jeigu nežinote kas tai yra, daugiau informacijos galite rasti mūsų bloge adresu: https://e-shopkurimas.lt/blogas.html#reklama . Šiame straipsnyje aprašysime ką pasirinkti geriau. Žemiau surašėme po vieną pagrindinį google ads , bei seo pliusą, bei minusą.

Google Ads
-Būsite apmokestini už kiekvieną apsilankiusį lankytoją elektroninėje parduotuvėje, bet kol reklama bus aktyvi visada būsite matomi. Skelbimai yra rodomi aukščiau organinės paieškos, taigi Jūs būsite pačiame viršuje.
SEO:
-Iškėlus puslapį organinėje paieškoje Jums nereikės mokėti už apsilankiusius lankytojus parduotuvėje. Vis dėl to pateikti į organinės paieškos pirmąjį puslapį užtrunka apie 3-6 mėnesius priklausomai nuo konkurencijos.

Ką pasirinkti?
Taigi ką pasirinkti Jums, vienareikšmiško atsakymo nėra. Nes abu šie metodai yra naudingo. Vis gi ne jeigu verslo pradžioje dirbsite tik su SEO reikės daug kantrybės laukti užsakymų. Jeigu Jūsų srityje konkurencija yra didelė optimizacija gali užtrukti 6 mėnesius. Žinoma per šį laikotarpį lankytojų srautas reguliariai didės parduotuvėje, bet pačioje pradžioje Jūs nesulauksite tiek užsakymų kiek galėtumėte gauti naudodamiesi Google Ads. Suprantama, kad pradėjus verslą dirbti be pelno ar, net nuostolingai kurį laiką atrodo bauginančiai, tad ne kiekvienas nori taip rizikuoti. Dėl to mes siūlome Naudotis abiems šiais reklamavimosi būdais. Google Ads suteiks parduotuvei lankytojų nuo pat pradžių nors ir sumokėsite nedidelį mokestį už apsilankiusį pirkėją, bet parduota prekė atpirks reklamos išlaidas. Tuo pačiu būtų vykdoma ir išorinė SEO optimizacija, kas ateityje leistų pirmame google paieškos puslapyje patalpinti net 2 savo svetainės nuorodas - viena iš organinės paieškos, kita iš google Ads) . Suprantama jog naudojant tokį metodą pradavimų tikimybė gerokai išauga, nes lankytojas ieškodamas geriausio pasiūlo google paieškoje, Jūsų svetainė gali pamatyti du kartus.
Ką daryti jeigu nenorite skirti pinigų abiems reklamos metodams?
Tokiu atveju rekomenduojame naudotis tik Google Ads . Sukurkite keletą skelbimų grupių, bei kokybišką svetainės turinį. Tai leis lankytojus tiksliai nukreipti į tą svetainės skiltį kurioje ir yra jo ieškoma prekė. Su google Ads galėsite nustatyti dienos biudžetą. Jeigu Jūsų prekiaujamos produkcijos kainos nėra itin didelės, ir baiminatės jog parduotos prekės neatpirks reklamos pakeiskite kainos pasiūlymo strategiją, į tokią kurioje galite nurodyti didžiausią galimą mokėti mokestį už apsilankiusį pirkėją. Reikėtų paminėti įprastai vis gi skelbimai yra rodomi aukciono principu, taigi jeigu pasiūlysite gerokai mažesnę kainą, nei moka Jūsų konkurentai greičiausiai labai retai būsite parodomi paieškoje, tad negalėtumėte išnaudoti reklamos galimybių. Laimė konkurentai negalės pasiūlyti ženkliai daugiau, nei Jūs, mat prekiaujate tomis pačiomis prekėmis.
Jeigu neturite patirties dirbant su Google Ads, ir nenorite išleisti reklamai daugiau, nei galėtumėte, paskirkite šį darbą specialistams. Priešingai, nei SEO , Google Ads pakanka vienkartinio pajungimo, ir konfigūravimo po kurio reklama galėtų veikti automatiškai jai priskirtu laiku. Norėdami jog tai padarytume mes susisiekite su mumis el paštu info@e-shopkurimas.lt arba kontaktuose nurodytų telefono numeriu.